2009. 12. 10.

Háborgó (e)


forrás


Előrántjuk zakózsebből. A régi rovatot – tudjátok, a régi, a régi blogról.

Előzetes tanrend nem készítése. Azt kell látnom nekem, hogy előzetes tanrend nem készítése. És ezer forint. Bírságnak szánják ezt? E? Hogy igen, hogy nem, mindjárt itt a vizsgaidőszak, az első olyan, ami egészen könnyednek ígérkezik. Ígérkezne!, úgy értem. Mert huncutul nem engedi a rendszer, az apparátus, hogy én vizsgákat vegyek fel. Mert előzetes tanrend nem készítése. Értitek, mert.

Na jól van, bemegyek ebbe a tanulmányi osztályba, okosba. Egy amolyan WTF (fordítanám: „Mi anyád?”) arccal, hogy előzetes tanrend nem készítése? E?

Igen-igen! Erre én: igen-igen e? Ne kérdezősködjön a fiatalúr, hát nem tudja, hogy önnek már előző év végén fel kellett volna vennie a tantárgyait? Úgy érti, hogy még akkor nyár elején? Pontosan. Úgy érti, hogy amikor még meg sem volt hirdetve azoknak a tárgyaknak egy része, amikre jelentkezni szándékoztam? (Érti, szándékoztam.) Tudja… az a lényeg, hogy legalább egy tárgyat fel kell vennie akkor, és akkor az a regisztrációs időszak, az első két hétben, az olyankor már csak arra van, hogy finomítson rajta. Úgy érti, csak finomítsak? Fiatalúr! Úgy érti, hogy három éve járok kiváló egyetemünkre, minden félévkezdéskor az első héten vettem fel a tárgyaimat, aztán hirtelen előkerül egy ilyen kitétel a semmiből? Nem-nem dehogy, ez le van írva a hivatalos honlapon. Úgy érti, ez le van írva valahová? Látom nagyon értetlen maga! (Maga?) Úgy hogy menjen át inkább a pénzügyi osztályra, ott majd elmagyarázzák, hogy hogyan kell befizetnie. Úgy érti… Menjen!

Úgy érti e-e-e?

Banki átutalással. Ezt csak úgy lehet. Úgy érti, hogy emiatt sétáljak be (…) a bankba, és ezt az ezer forintot utaljam át az iskola számlájára?

De érdekes. A Pannon Egyetem (csak) veszprémi székhelyére hozzávetőleg 12.000 diák jár (Mert megnéztem. Tudjátok, mert érdekelt.). Ebből párezer elsős, vagyis – valószínűleg – nem kell előzetes tanrendet készíteniük. Nekem nem hiszem…, vagy kvázi nincs ismerősöm, aki előzetes tanrendet készítene nyárköszöntőként. Ha bolondos kedvünkben vagyunk is, ha feltételezzük is, hogy csak mi voltunk alulinformáltak, akkor sem becsülhetjük az előzetes tanrendet nem készítők számát úgy 5000 alá.

Könnyű a szorzás. Az iskola számlájára.

Persze, értem én, hogy 2009, hogy mindenkire rájár, hogy nem könnyű, hogy cselezni kell, de ne nézzél már hülyének bazdmeg! facsarjál citromot a szemedbe, jó? Nagyot, kereket.

(Jut is eszembe. Sejtjük-e, hogy mennyi 1000 ft. banki átutalása? Úgy értem, pluszban. Hogy igen, hogy nem, leírom, hogy itt legyen. Nyolcszázötven forint. Köszönjük Emese!)

11 megjegyzés:

pez írta...

háborgás vicces, tetszett.

(850-e?)
(könnyű a szorzás-e??)

zom írta...

150K illeték, 20/155-öd rész lakástulajdon után. Szerencsére csekken, extra költség nélkül.
E? :)

straubbazsi írta...

zom:
Najó, hát lakásvásárlás, esetleg egy kis kölcsönnel megspékelve kész vesszőfutás (egyik barátom tolja ezt magába pár hónapja.. mondhatom remek cucc :)).

pankalin írta...

szereti háborgást (régen is mindig nagyon :)).. (zakózsebről nem is beszélve :P:$)
írást is szívesen olvasta (többször is), ezzel indult a napja.. jól indult a napja :)
kép is mosolyra húzta

előzetes tanrend meg.. sok kiscsillagos dologgal tudnám illetni
arról nem is beszélve, hogy utalás min. 6 munkanap, azaz egy hét alatt be sem ér neptunba, és ha mondjuk nincs már időpont vagy az már nem jó neked?!

nálam is várat még az indexnemidőbenleadása díj (mókás, hogy épp azt (index) fizetem, ami néhány napja a fikció tárgykörébe lett iktatva)
de volt olyan is, hogy a műszakizseni néni a pénzügyeseknél kiírt nekem plusz összeget, és mikor bementem háborogni, akkor csak ennyit mondott: óó, jah, elnéztem!
***********-e?

lolman írta...

no comment.. télleg. ez felháborítóan alpári.
a kurva anyjukat igy a távólból is.

straubbazsi írta...

pankalin:

Oh, hát vizsgaidőpontok a barátaim ;)

lolman:

Gondoltam, h neked "tetszeni fog" a téma :L

blááá írta...

WTF?? el se hiszem a problémádra adott reakciókat! miezmár?! kíváncsi lennék, hogy pl BME-n is vannak-e ilyenek...

Kacsa írta...

Hi Bazsi!

Mivel engem is érint a téma gondoltam csak úgy kíváncsiságból megkérdem h te kaptál-e értesítést-e arról hogy egyáltalán van tartozásod?

Mer én személy szerint egy kiqrt emailt nagyon értékeltem volna arról h még októberben kiszámláztak nekem 3000 ft tartozást ami miatt most szo... izé rossz nekem.

straubbazsi írta...

jutka:

Szerintem mindenhova jutnak furcsaságok.

Kacsa:
Á, nem. Csak Neptunon van kiírva. Azt nézni kell. (Tudod, ez olyan minthogy az egyetem honlapját böngészgetni jó nap mint nap. ;))

lolman írta...

ui.: én tuti nem fizetném be, sehogy nem tudják behajtani.
jah és nyugodtan azt mondanám hogy befizettem és stfu. ennyi

straubbazsi írta...

lolman:

Sajnos nem így megy. Addig nem vehetek fel vizsgát, míg a számla "ki nincs egyenlítve", és ezt az elektronika ellenőrzi, nem az ember, szóval mondhatnék én akármit.