2009. 12. 01.

Kávézó emberek

- Woody Allen -

Itt a december. Nem mondom, hogy túllelkesít a dolog. Hovatovább, ideje rakni egy-két fát a kialvó rovatra. És ezen a héten hétfői kávézónk Woody fickó, mert… csak.

Na jó, nem csak úgy csak. Úgy volt, hogy mikor készülgettem arra, hogy majd írok a sportról, akkor gondoltam, hogy mindenképpen majd azt a „futós képet” kell beraknom, mert abban, ahogy én a sporthoz viszonyulok, mégiscsak van egy kis… woody-s. Aztán, persze jól elfelejtettem.

Ha értitek. Ezért nem is magyarázom túl azt, hogy Woody Allan. Ha valaki érti, akkor annak felesleges. Ha valaki meg nem, na akkor is.



Ráadásul, előszeretettel dolgozik szép lányokkal.



Sőt, nem csak szép lányokkal, de erősen favorizálja Scarlett-et is.



Ez is olyan woody-s. Hát fogadjuk mi is így ezt a decembert. Picit habókosan, picit tragikomikusan.



7 megjegyzés:

pez írta...

(Nem csak szép lányokkal, de magával Scarlett-el is, aki már bele se fér a szép lány kategóriába :P)

Woody zseniális...

"Mi vár ránk a halál után? A mennyország? A pokol? És lányok lesznek ott?"

Sok sikert a decemberhez! :)

zs írta...

ettől a bejegyzéstől többet vártam :/

straubbazsi írta...

pez:

Örülök, hogy észrevetted az elhatárolást :P

zs:
:)
Hát sajnálom. Ettől a hétfőtől ne várjunk túl sokat. Sztem így is legalább másfél óra volt megtalálni a képeket, aztán felrakni így, ahogy most vannak.
Másrészt, tényleg óvatoskodó vagyok. Woody-t megfogni nem egyszerű, és biztos h nem egy hétfői kávézás ;).

blááá írta...

na most leírom hogy pontosan mi jutott eszembe (nem úgy mint múltkor:P)! a sportolásról beugrott a zsonglőrködés. a zsonglőrködésről pedig az a zseniális terv, ami egy nyári estén, komótos hazafelé sétálás alatt robbant be - vmi rejtélyes módon - az agyatokba [lolmannel] ...nem tom emlékszel-e? én nagyon is. az az ötlet zseniális!!
Ja, és lehet, hogy az is közre játszott abban, hogy Ez a gondolatmenet futott bennem végig, mikor leültem a blogod elé, hogy épp csokiöntettel felturbózott banánt eszem... (hiánycikk a tejszínhab, meg a vaníliafagyi)

straubbazsi írta...

jutka:

Pár percet, azért gondolkodnom kellett, hogy miről is van szó. Aztán nagyon elkezdtem röhögni ;D

A vaníliafagyi pedig kötelező! :)

lolman írta...

oké. AZT meg kell jáccanunk :D KEll. no questions asked :D

ennyi, woody alap

f írta...

A főiskolán a metafizika órán puskáztam, belenéztem a mellettem ülő fiú lelkébe.